
Naisten retkeily- ja vaelluskurssi
Jälleen uusia kokemuksia mun kevääseen! Ihan aluksi nimittäin jo se, että olin menossa ekaa kertaa kurssille, jota EN jännittänyt. Tällä kertaa ei ollut nimittäin pelkoa jäätymisestä, kuten talvivaelluksella ja kylmän veden aikaan melontakurssilla. Tottakai oli asioita, joita mietti etukäteen, ensi sijassa ehkä jälleen se, onhan mulla tarpeeksi hyviä välipaloja ja


